08 May, 2009

lagu nurani ku



lagu nie first time aku dengar time aku studi dulu masa semester 2.. dan lagu tu sempat gak aku rakam sedikit & kiranya time tu aku hafal da lirik lagu nie.. dan setelah beberapa tahun (tahun 2008), baru la ku dapat semula lagu ni dan masih ada dalam simpanan ku.. oleh sbb tu aku upload kat website supaya ianya ada player & code untuk di gunakan dalam blog, website, friendster, myspace dan sebagainya... (code also held in my custody)

hmm...tapi sampai sekarang aku tak tau tajuk lagu nie..adusss (walaupun tahu sapa pemilik lagu nie)... tapi lagu nie mmg mengambarkan si hamba yang mendirikan malam beribadah menemui Tuhan.. rasa-rasakanlah menjadi hamba..
indah dan bahagia apabila menjalani kehidupan seorang hamba....

0 comments:

penantian

Al Munirah - Di Pondok Kecil


MP3.Smileylover.Com
ed>

this blog??

this blog about my journey in the midst photographer section. but I'm not a photographer. I just shoot what ever anything to transfer reality views into pictures..

2nd counter

chat GN

aquarius -

1st counter

my flash

  © my site photographer tawaurien-sabahan by pengemys.org tiada hakcipta terpelihara tapi jgn curik ek! (2009)

Back to TOP