05 May, 2009

bola rotan merah & my name tag

aku shoot imej nie jam 8 malam kat dalam bilik. yang unik sbb aku guna lense pinjam (housemate aku punya).. huhu... biasak la, no money la to buy.. this lense original tau.. aku shoot fokus dua benda nie iaitu bola rotan merah yg aku ambek kat ruang tamu sebagai perhiasan tu pastu aku letak kat almari puteh dalam bilik aku.. pastu card bank ID aku gak aku shoot dan juga diletakkan dalam almari puteh supaya dia punya background puteh.. name tag tu aku fokus pada lambang standard chartered tu yang berbentuk gabungan huruf S & C (standard chartered).. dua ketul gambar nie aku guna lense f1.4/50mm... fuhh... baru la sekeliling tu nampak blur... nie la gambar yang telah aku capture...


bola rotan merah


name tag keja aku

0 comments:

penantian

Al Munirah - Di Pondok Kecil


MP3.Smileylover.Com
ed>

this blog??

this blog about my journey in the midst photographer section. but I'm not a photographer. I just shoot what ever anything to transfer reality views into pictures..

2nd counter

chat GN

aquarius -

1st counter

my flash

  © my site photographer tawaurien-sabahan by pengemys.org tiada hakcipta terpelihara tapi jgn curik ek! (2009)

Back to TOP